joi, 16 iulie 2015

Review Isara toddler wrap conversion AKA Lamaitzul


Pe langa faptul ca e un verde lime frumoooooooooooooooooooos de balesti la propriu ca ti-aduce un gust racoros in gura numai cat il vezi, dumnealui SSC-ul mentionat a fost ceva ce nu testasem pana acum.. Prin curtoazia Monicai, l-am primit prin curier si de-abia asteptam sa ajung acasa sa-l testez cu Mihu...
Reactia lui Mihu a fost lamuritoare...cum am prins centura, a ridicat manutzele la mine (nu-l mai plimbasem de mult asa)...eeee, si-asa a venit surpriza... Wrap conversion e, cum l-a descris foarte bine cineva, bouncy...noi nu mai testasem asa ceva... si cum lui Mihutz ii place sa faca tagadam-tagadam in brate la maica-sa, a fost un delir total cu Mihutz tzopaind ca un iepuras la mine in brate, chiraind de bucurie, ma-sa facand ture cu el prin casa la trap si la galop...ca sa fiu mai clara, materialul de wrap e mai elastic decat cel clasic de SSC si de aici efectul de bounce care e nemaipomenit..
Materialul e oricum  moale,e tesut dublu diagonal, bumbac organic, se muleaza extraordinar de bine si se simte de vis. Nu va mai spun ca e certificat si para certificat, vopsit ecologic si asa mai departe. Centura si cataramele iarasi sunt de calitate, curelusele merg cum trebuie prin ele, nici greu, nici foarte usor sa plece singure la plimbare..  L-am luat la o tura de rezolvat treburi prin oras si am stat mai bine de o ora, timp in care n-am resimtit greutatea lui Mihu pus in spate…eu l-as fi purtat si mai mult, dar minunatul meu toddler stie ca are si optiunea de a merge singurel si doreste mai mult asa..
Mie mi-a mai alinat regretul ca nu ne-am descurcat cu wrapul si cred ca pentru mamicile ca mine, cu doua maini stangi, sau pentru cele ai caror pici nu doresc sa stea in wrap e o solutie nemaipomenita.
Sincer, daca il probam inainte sa iau Tula, as fi avut o alegere foarte dificila de facut intre ele..
Per total e un SSC foarte calitativ si care face fata cu success sistemelor consacrate de pe piata internationala. Vi-l recomandam cu drag si pe el si pe mamica lui, Monica, pe care o gasiti pe www.isara.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!